İdari İşler Birimi;
*Hava ambulansı hakkediş ve muayene kabul komisyon raporlarının hazırlanması imza takibi ve evrakların Acil Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü' ne gönderilmesi.
*ASOS üzerinden SGK, trafik kazası, turist hasta, Suriyeli hasta ve güvencesiz hasta ayrı ayrı olacak şekilde hizmet detay dökümlerinin alınması, fatura işlemleri için üst yazıyla İl Sağlık Müdürlüğü Gelir Tahakkuk birimine gönderilmesi.
*ASH İstasyonlarına ait elektrik, su, telefon, adsl abonelik işlemlerinin yapılması, faturalarının ödeme işlemlerinin takip edilmesi, faturaların ÇKYS' ye giriş işlemlerinin yapılması.
*Depo birim ilaç ve sarf malzeme taleplerinin yapılması, stok fazlası devir veya ihtiyaç fazlası devir işlemlerine ait yazışmaları yapmak.
*ASH İstasyon binalarının haşere ilaçlama işlemleri için taleplerin yapılması, yıllık şartname çalışmalarının yapılması, şartnamelerin hazırlanması, listelerin hazırlanarak İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesi. İlaçlama işlemleri için hakkediş dosyalarının ulaşması sonrası muayene kabul komisyon raporlarının hazırlanması ve muayenelerin yapılması, ödeme işlemleri için İl Sağlık Müdürlüğü sözleşme sonrası Destek Hizmetleri Başkanlığı' na üst yazıyla gönderilmesi.
*ASH ambulansları için medikal gaz alımı (oksijen) sistem üzerinden ihale dosyasının hazırlanması, fatura takiplerinin yapılması, muayene kabul komisyon raporlarının hazırlanması ve muayenesi, ödeme işlemleri için üst yazıyla İl Sağlık Müdürlüğü Gider Tahakkuk Birimi' ne gönderilmesi, hastane yönetimi sayfasından veri düşüşlerinin sağlanması.
*ASH İstasyonlarında kullanılmak üzere lastik bakım, onarım, taleplerinin yapılması. Lastik alımı için sistem üzerinden ihale dosyasının hazırlanması, muayene kabul komisyon raporlarının hazırlanması ve muayenesinin yapılması, fatura takibinin yapılması, ödeme işlemleri için üst yazıyla İl Sağlık Müdürlüğü Gider Tahakkuk Birimine gönderilmesi.
*ASH İstasyonlarında kullanılmak üzere akaryakıt alımı taleplerinin yapılması, yıllık listelerin hazırlanarak İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesi.
*ASH İstasyonlarında kullanılan ambulansların (marka marka ayrı olacak şekilde) tamir bakım onarım taleplerinin yapılması. Sistem üzerinden aylık hakkediş dosyalarının ulaşması sonrası ödeme işlemleri için İl Sağlık Müdürlüğü sözleşme sonrası Destek Hizmetleri Başkanlığına üst yazıyla gönderilmesi.
*Tıbbi cihaz kalibrasyon hizmet alımı taleplerinin yapılması.
*ASH İstasyonlarında kullanılan ambulansların elektrik, ısıtma-soğutma sistemleri, siren sistemlerin hizmet alımı taleplerinin yapılması. Sistem üzerinden aylık hakkediş dosyaların ulaşması sonrası ödeme işlemleri için İl Sağlık Müdürlüğü sözleşme sonrası Destek Hizmetleri Başkanlığına üst yazıyla gönderilmesi.
*Dijital telefon santrali taleplerinin yapılması, listelerin hazırlanarak İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesi.
*ASH İstasyonlarında kullanılmak üzere Ad Blue taleplerinin yapılması, hakediş evraklarının hazırlanması ve İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilmesi.
*ASH İstasyonlarında kullanılmak üzere Tefrişat ve Mefruşat taleplerinin yapılması, listelerin hazırlanarak İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesi.
*ASH İstasyonlarında kullanılmak üzere araç takip sistemleri, navigasyon cihazları, analog telsiz ve role cihazları taleplerinin yapılması, listelerin hazırlanarak İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığına gönderilmesi.
* Kalorifer yakıt alımı sistem üzerinden aylık hakediş dosyalarının birimimize ulaşması sonrası muayene kabul komisyon raporlarının hazırlanması ve muayenelerin yapılması, ödeme işlemleri için İl Sağlık Müdürlüğü sözleşme sonrası Destek Hizmetleri Başkanlığına üst yazı ile gönderilmesi.
*ASH istasyonlarının vaka olarak yaptığı trafik kazası hastalarının ASOS üzerinden kontrollerinin yapılması, yapılan kontrollerde eksiklik tespit edilirse istasyon personelini arayıp gerekli düzenlemelerin yapılması ve vaka formunun Tramer sisteme gönderilmesi ve ay sonu istatistiklerinin yapılması.
*İdari Mali İşler Birimine ait ASOS duyurularının yayınlanması.
*ASH İstasyonlarında, ambulanslarında ve Narlıdere Ek Hizmet binasında kullanılmakta olan Yangın tüplerinin Müdürlüğümüzden taleplerini yapmak, ihtiyaç halinde gerekli yazışmaları yapmak.
*ASH ambulansları ile hastanelere nakledilen yabancı uyruklu (turist) hastaların ASOS ayrıntılı dökümlerini almak, hastaneler tarafından gönderilen evraklara istinaden ödeme takibi yapmak, Hastaneler, Kamu Hastaneler Birliği ve İl Sağlık Müdürlüğü Gelir Tahakkuk Birimi ile gerekli yazışmaları yapmak.
*ASH Ambulanslarında kullanılmak üzere dolumu yapılan medikal gazın (oksijen) en yakın birimden (hastane) dolumu yapılabilmesi için organizasyonun sağlanması. Hastane ve medikal gaz firması ile gerekli yazışmaları ve telefon görüşmelerinin yapılması.
* ASH istasyon binalarının adres bilgileri, metrekare bilgisi, bina arazisinin kime ait olduğu, yapının kime ait olduğu, ısınma şekli ve oda sayısı gibi güncellemelerin yapılması.
* Bakanlığımıza personel görev kıyafet taleplerinin yapılması.